Är era paket spårbara?
Ja, alla våra paket är 100% spårbara för att säkerställa att Du som kund alltid får ditt paket. Detta innebär att ditt paket scannas av brevbäraren innan det levereras i din postlåda eller scannas en sista gång när du hämtar ditt paket hos ditt ombud.
Hur stoppar jag min order om jag har beställt fel?
Vill du stoppa en order eller göra ändringar i den behöver du kontakta oss. Gör detta så fort som möjligt eftersom vi har en snabb orderhantering.
Kan jag beställa till utlandet?
Ja, i nuläget levererar vi till Sverige, Finland och Danmark.
Vilka fraktsätt erbjuder ni?
Vi erbjuder just nu leverans med PostNord.
Hur vet jag att ordern har gått igenom?
När du har slutfört din beställning så skickas en orderbekräftelse till din mejladress. Får du ingen orderbekräftelse kontakta oss, så dubbelkollar vi givetvis er order.
Jag har inte fått min leverans, hur ska jag göra?
Om ditt paket inte levererats 3 vardagar efter att du lagt din beställning, kontakta oss på info@salwator.se för att få uppdaterad information om var din försändelse finns. Alla våra paket är 100% spårbara för att säkerställa att Ditt paket når dig.
Har ni någon fysisk butik som jag kan handla i?
Mr. Salwator har inga fysiska butiker, vi är en genuin butik på nätet.
Jag är en influencer på Sociala Medier. Kan jag samarbeta med er?
Ja, det kan du! Läs mer om att samarbeta med oss här.
Hur Handlar jag i er webshop?
Nedan finner du instruktioner på hur du handlar hos oss.
LÄGGA TILL PRODUKTER I VARUKORGEN
KASSAN
Kontakta gärna vår kundservice om du har frågor eller behöver hjälp! Vi finns här för att hjälpa Dig på bästa sätt!