Mer än 200 Sorters Te ✔️ Unika Teblandningar ✔️ Köp 10 Produkter - Vi Bjuder På Den Billigaste ✔️ Fri Frakt Över 399 SEK ✔️                         

0
Din varukorg är tom!

Vanliga frågor

Vad är en beställningsvara? 

Om en produkt inte finns i lager, så har du möjlighet att beställa produkten som "beställningsvara" med en uppskattad leveranstid på 3-10 vardagar! 

Vad händer om jag har både produkter som finns i lager & produkter som är beställningsvaror i min beställning? 

Vi tycker att det är viktigt att göra så mycket vi bara kan för att minska vårt klimatavtryck & därför skickas alla produkter i ett och samma paket när dina beställningsvaror finns i lager. ♻️

Är era paket spårbara? 

Ja, alla våra paket är 100% spårbara för att säkerställa att Du som kund alltid får ditt paket. Detta innebär att ditt paket scannas av brevbäraren innan det levereras i din postlåda eller scannas en sista gång när du hämtar ditt paket hos ditt ombud. 

Hur stoppar jag min order om jag har beställt fel? 

Vill du stoppa en order eller göra ändringar i den behöver du kontakta oss. Gör detta så fort som möjligt eftersom vi har en snabb orderhantering. 

Kan jag beställa till utlandet?

Ja, i nuläget levererar vi till Sverige, Finland och Danmark. 

Vilka fraktsätt erbjuder ni? 

Vi erbjuder just nu leverans med PostNord & större paket skickas med DHL.

Hur vet jag att ordern har gått igenom?

När du har slutfört din beställning så skickas en orderbekräftelse till din mejladress. Får du ingen orderbekräftelse kontakta oss, så dubbelkollar vi givetvis er order. 

Jag har inte fått min leverans, hur ska jag göra? 

Om ditt paket inte levererats 3 vardagar efter att du lagt din beställning, kontakta oss på info(at)salwator.se för att få uppdaterad information om var din försändelse finns. Alla våra paket är 100% spårbara för att säkerställa att Ditt paket når dig. 

Har ni någon fysisk butik som jag kan handla i?

Ja, vi har en butik i Simrishamn på vackra Österlen! Du hittar oss på Möllebacken 1E, 272 34 SIMRISHAMN.

Jag är en influencer på Sociala Medier. Kan jag samarbeta med er? 

Ja, det kan du! Läs mer om att samarbeta med oss här

 

Hur Handlar jag i er webshop? 

Nedan finner du instruktioner på hur du handlar hos oss. 

 

LÄGGA TILL PRODUKTER I VARUKORGEN

  1. Klicka på produkten som du vill köpa - välj vilken storlek du önskar (50g, 100g, 200g eller 1kg), därefter trycker du på lägg i varukorg. På samma sätt kan du lägga till fler produkter i varukorgen.
  2. När du har lagt de produkter du önskar i varukorgen, klicka på "Kundvagnssymbolen" som du finner längst upp till höger. 

 

 

KASSAN

  1. Kontrollera din beställning. Här kan du dessutom ändra innehållet om du t.ex. önskar ta bort en produkt eller öka antal. Tryck därefter på fortsätt.
  2. Leveransinformation. Ange leveransinformation (bland annat adress, postnummer, ort) på sidan du är på nu. E-postadressen som du fyller i här används för att skicka ut orderbekräftelsen. Klicka därefter på fortsätt.
  3.  Sammanfattning. Du kommer nu få se en sammanfattning av din beställning. Stämmer allt? Tryck på Bekräfta köp & Villkor. 
  4. Betalning, Du kommer nu skickas vidare för att genomföra betalningen med vår samarbetspartner Klarna. De erbjuder möjlighet att betala med följande: faktura, delbetalning, kortbetalning, internetbank. 
  5. Bekräftelse. När betalningen är genomförd skickas du tillbaka till Salwator.se, där du möts av en bekfräftelse på att beställningen är mottagen. Du får även en orderbekräftelse på din e-postadress som du angav under leveransinformation.

 

           Kontakta gärna vår kundservice om du har frågor eller behöver hjälp! Vi finns här för att hjälpa Dig på bästa sätt!

Drift & produktion: Wikinggruppen

Produkten har blivit tillagd i varukorgen